tisdag 21 maj 2013

Kronisk huvudvärk

Jag har sen jag blev gravid haft ont i huvudet mer eller mindre hela tiden. Gick över för ett tag sen och var helt ok där vi vecka 13-17 någon stans. Men nu återigen kämpar jag med daglig huvudvärk. Innan jag blev gravid hade jag typ aldrig huvudvärk. Hur som helst så tog jag ett blodtryck på jobbet i går som var lite för högt. Ringde mvc och fick komma samma dag för kontroll. Blodtrycket där var något lägre och inte något att oroa sig över i nuläget, och urinprovet var bar. Det de letade efter var havadeskapsförgiftning. Men jag känner ändock att nått inte är som det ska. Så jag tar mig några sjukdagar för att se om villa och en lätt promenad kan hjälpa för huvudet, men tveksam då jag ofta tom vaknar med huvudvärk efter en natts sömn. Och på fredag ska jag till mvc igen för en planerad tid så då har vi mer tid att prata.

För övrigt är jag så himla nöjd med altan så här långt och skillnaden är enorm!



Inga kommentarer: