torsdag 30 maj 2013

Underkänd.

Tungt just nu. Fast känns bättre nu än för två timmar sen. Gick upp med uppsatsen i dag för respondentskap.visste att den inte var optimal, och jag hade förväntat mig en större komplettering. Men när man får reda på att den inte är godkänd blir man lite ledsen i ögat. Materialet var för tunt för att bygga en uppsats på på avancerad nivå. Mer material krävs, vilket gör att jag får vidga mina vyer. Omarbeta syftet, göra ny databassökning osv. Ja ja bara att samla nya krafter. 

Fick också reda på igår att en hemtentamen inte är inrapporterad korrekt. Är 100% på att jag fått godkänt via mail. Men då detta var för två är sen har inkorgen rensad ggr flera, alltså finns inga bevis.... Vilket innebär att jag måste göra om den.... Suck. 

Mycket klagan :) men känner mig helt uttömd på energi. Sovit dåligt i tre dagar (hotellets sängar är inte direkt sköna för en gravid kvinna :) varit på seminarium, blivit sågad osv. Men snart är jag hemma hos älsklingen så jag kan fylla på mina energidepåer igen.

Inga kommentarer: