fredag 23 juli 2010

Weekend

Hade svårt att sova i natt. Kan bero på att jag inte han packa klart i går utan fick packa klart innan jobbet i dag. Sista gången jag kikade på kl var hon 0130 och kl 0515 ringde den. Upp, in i duschen och sedan packa klart. Jag tycker det är så himla svårt att packa vet aldrig vad jag ska ha på mig, så det resulterar i att jag packar dubbelt, så jag har valmöjlighet... Så blev det även denna gång.

Så vid lunch styr vi bilen ner till gtb. Pink i kväll och Liseberg i morgon. Har inte varit på Liseberg på typ 15 år. Det ska bli kul.

Innan vi åker ska jag till banken och skriva det sista så är lgh min på riktigt. Detta innebär också att jag kommer ha "renoverings" pengarna på kontot. Farligt, måste hålla hårt i dem.

Ha en trevlig helg alla underbar.

Inga kommentarer: