onsdag 21 juli 2010

Stark

Semesterperioden är slut för min del denna sommar. Har bara tagit två veckor semester, vilket innebär att jag har 17 dagar kvar:) Dessa ska sparas till hösten då det ev blir en utlandssemester. Vi får se vart det bär av.

För övrigt så ligger jag lågt med företagandet. Tar i mot de beställningar jag får, men gör ingen större reklam för mig. känner att tiden är knapp. Jag vill så mycket, men verkligheten kommer i kapp en. Att vara en heltidsarbetande småbarnsmamma på halvtid är svårt som det är, och sen ska jag hinna med fö-retaget. Har precis köpt en lgh och den ska renoveras. Nytt kök och badrum. Så mycket är det att fixa med. Dessutom ska jag ha tid för mig och mina intressen, så som att träna. Har tydligen bestämt mig för att genomföra en tjejklassiker i år också. Det startar med Lidingöloppet i sep, 1 mil!! har i alla fall orkat att springa 6 km. Då är det ju bara 4 kvar....:)

Mycket har hänt det senaste året och mycket händer fortfarande. Efter en händelserik och turbulent vår så har jag börjat att finna ro. Och jag är mycket nöjd över hur allt har blivit. Även om resan dit var en riktig utmaning. "Men efter varje motgång blir man stark" eller hur man säger. Och Jag känner att jag har blivit stark. Stark och trygg.
Vill skänka en tanke till alla andra som har varit med om denna händelserika våren. Och jag hoppas att ni är, om inte annat blir, lika starka som jag nu känner mig.

Massa kärlek.

Inga kommentarer: