torsdag 22 juli 2010

Regn

I dag vaknade jag av regn, riktigt mysigt. Då kan jag röja lite här hemma, och det behövs, har blivit lite eftersatt. Sen kom jag på att jag ska ju även ut och springa... ja ja bara att ge sig ut måste följa tränings schemat så jag kommer runt Lidingö.

Måste packa i dag också. Ska till Gtb i helgen, Pink och liseberg på schemat :) Vi får se om jag hinner packa innan jobbet i dag, annars får jag packa i kväll när jag kommer hem. Planen är att flexa ut vid lunch i morgon och åka direkt, och då är det skönt om väskan är packad.

I går var jag på massage. Trodde inte jag hade några ryggproblem utan ville bara bli lite knådat. Men han hittade ett par "knutar" försökte att trycka ut dem... konstigt att smärta på något viss kan vara skönt, trotts lätt illamående... Hoppas att komma dit igen, fortsätta med knutarna.

Ha en mysig regndag

Inga kommentarer: