onsdag 23 februari 2011

Akvarium uppstart.

 Har sedan långt tillbaka lovat Meja att vi skulle skaffa fiskar när vi hade flyttat till vår nya lgh. Detta var i Augusti... I dag skedde det. Tanken slog mig i går att sist jag var hos en av mina kollegor och tittade på hennes fiskar nämnde hon att hon hade ett i sitt förråd.... Och till min lycka skulle de sälja det. Så i dag åkte vi till fiskaffären, köpte inredning och sedan för att hämtade akvariumet.

Meja hjälper till att damma av möbeln.

 Meja tyckte vi skulle ha grodor i.

Tusen tack till Henrik som hjälpte mig i gång,

Att välja grus var inte enkelt, men till slut fick plånboken styra lite, men jag blev nöjd.

 Vatten och lite "inredning" i. Ska vänta lite tills grumligheten har lagt sig så får man kanske möblera om på nytt .
// Kram

Inga kommentarer: