onsdag 2 februari 2011

Ta dagen som den kommer

I dag är det en dag utan måsten. Det måste jag hade har jag redan klarat av, vilket var att posta ett brev. Har nyss kommit hem efter sista natten av tre. Jag behöver inte ens sova i dag, då jag är ledig och inte har Meja i kväll. SÅ jag kan gå och lägga mig tidigt i kväll om jag vill. Klart att det skulle vara bra att sova en stund, men jag har så himla svårt att sova när jag jobbat natt. Har väl i snitt blivit två-tre timmar per dygn dessa jobb dygn.
Nu har jag bara två nätter kvar i helgen, sen är det slut på natt jobb, ska bli skönt. 

Så denna dagen ska jag bara ta som den kommer, gå hemma i mysbyxor o stor tröja. Började dagen bra med att stanna till på ejes och köpte med färskt frukostbröd hem som jag redan har avnjutit med en kopp te. 

Hoppas ni får en lika härlig dag som jag tänker ha.

// Kram

Inga kommentarer: