söndag 11 december 2011

Inte nöjd.

Har ett problem och det är mitt sovrum och hall. Känner att det inte är riktigt optimalt. Hallen har jag lite idéer på men sovrummet.... Vet inte jag. Tycker att funktionen och förvaringen brister. Eller det funkar, men känns som det bara är en massa möbler.
 Just nu sover jag i en bäddsoffa som mestadels är utbäddad. Ser då ut som en vanlig säng. Har den först och främst att det är bra förvarings möjligheter under den där jag har mina kläder. En skärm skiljer min säng från Mejas del av rummet. Där bakom finns säng, skrivbord och två hyllor. Massa möbler med andra ord.

Meja säng är iof praktiskt då det finns massa förvaringsmöjligheter, men gillar den inte riktigt. Vet inte vad det är men tror att det är det ljusa trädslaget som stör mig.

Har funderingar på någon kombimöbel, säg och skrivbord i ett, våningssäng, en stor byrå för förvaring. Ja idéerna är egentligen många, men skulle vilja testa innan jag säljer och köper nytt. Kanske får ta en heldag på Ikea och gå runt i deras olika "rum" kanske får lite klarhet i mina funderingar då?

Inga kommentarer: