lördag 24 december 2011

Julafton

 Då var dagen D till ända. I det stora hela har det varit en jätte trevlig dag förutom att jag inte har känt mig riktigt 100. Vaknade i morse och var lite illamående och huvudvärk. Trots upprepad medicinering med paracetamol höll huvudvärken i sig, som migränkänning. Sjukt jobbigt, först nu det börjar ge med sig. Tanken var ju att vi skulle övernatta i Granhult men Meja var trött och ville hem och jag kände att det skulle vara skönt att komma hem för huvudet med. Så nu har jag avslutat dagen med lite gröt och huvudvärken börjar lätta, skönt. Men som sagt en trevlig dag med familjen, tyvärr så saknades min kära syster. Men är ju så när man får familjer på andra håll.

(Bilderna är inte alls i kronologisk ordning.)

 Barnen med tomten.

 Nöjd efter paket öppningen.

 Glada barn av fina klappar.

 Som alltid är det lite lek/tävling. 

 Nöjd kille.

 Nöjda.

 Kevins julklapp passade även små tjejer. 

 Världens vackraste. 



 Busfia.

 I väntan på tomten.

Väntan på tomten är lååång!!

Inga kommentarer: