tisdag 5 oktober 2010

Terror hot och tristess

Är verkligen inne i en sömnads svacka just nu, har inte ens lagt upp mina gardiner utan de släpar i backen och samlar damm. Funderar allvarligt att göra som en familjemedlem, häfta upp dem i lagom längd.... Nej det skulle inte hända :)

Tog i alla fall fram maskinen i dag för att jobba med några beställningar. Han med nästan allt jag tänkte mig, men tillslut led jag av sån tristess så när syster ringde och undrade om jag skulle med till bad huset släppte jag genast jobbet, hämtade Meja tidigare och drog i väg och simmade och lekte.

I dag hämtade jag ut biljetter till Disnye on ice, kanske lite tidigt, men då är det betalt och klart. Brukar vara lite knapert med pengar i januari, så det är skönt att det är klart.

Kändes sådär i dag när USA gick ut med terror varning, "åk inte till Europa" och vi som åker till London nästa onsdag. Tajming..... Tänker inte åka tunnelbana....  Men ena sidan av mig tänker att det kommer inte att ske något, men tänk om.... Fy vill inte tänka tanken.

Nu dyker jag ner i sängen för att få mig några timmars sömn, mer sömnad väntar i morgon......

Inga kommentarer: