söndag 31 oktober 2010

söndasbestyr

Vad skönt att ha en timme extra i dag. I stället för att vakna 0920 så var hon bara 0820, gött. Då hinner jag städa och pyssla innan jobbet. Hoppas på en jogging tur också. Njuter av min egentid men tänker på den jag  har sårat. 
I dag kommer Meja. Tyvärr jobbar jag kväll och kunde inte byta bort passet. Som tur är kunde hon stanna hos sin pappa några timmar extra och sen kommer hennes snälla mormor och sitter barnvakt tills jag kommer hem. Denna vecka har känts extra lång utan Meja, som tur är har jag fått "våldgästa" hennes far några gånger för att få pussats och kramas med världens bästa tjej.

Efter att ha morgon hängt i soffan tänkte jag städa och plocka, bädda fram Mejas säng osv, så allt är klart när hon kommer hem. Sen väntar jobb, detta blir arbetsdag nr 7, och fyra återstår innan det blir en dags ledighet, livet är underbart ibland.... Men snart har jag ledig vecka :)

Ha en bra söndag.

Kram Kram

Inga kommentarer: