onsdag 13 oktober 2010

Londonresa

Nu sitter jag på i bilen och väntar på att vi ska komma fram till Skavsta. Då det bär av till London. Det ska bli så sjukt kul att få komma i väg. Har aldrig varit i London och ser fram i mot detta. Alla som har varit där pratar gott om denna stad. Tre nätter skall tillbringas i London, sen tar vi tåget till Liverpool och är där i två nätter. På schemat står självklart shopping, musikal, ev "konsert", fotboll, pub besök, turist attraktioner osv. 
Tycker dock att det är lite sorgligt att åka hemifrån när Meja är sjuk, även om det är pappa vecka så känns det lite skumt. Och det som skär mest i hjärtat är att jag inte är hemma på söndag när det blir mamma vecka. Tur att min snälla syster ställer upp och har henne tills jag kommer hem måndag natt. Och till mamma och K som vattnar blommorna.

Även tråkigt att åka i från en nära vän som just nu har det lite kämpigt. Men finns med i tanken <3 
Men jag ska njuta av min resa, återhämta mina krafter och bara njuta av att inte ha några måsten.

Vi ses om ca en vecka när jag kommer tillbaka från min semester.

Kramar till er alla!

Inga kommentarer: