söndag 10 oktober 2010

Trevlig Lördag

Bra dag i går. På förmiddagen åkte jag och Meja till Karlskoga för att handla tyg, men affären var stängd.... Det är så himla irriterande att det inte finns en stor tyg affär i närheten. 
Finns ju en i Karlstad, men vem orkar åka dit varje gång man behöver något. Men det resulterade i att jag fick beställa hem över nätet i stället.

När vi ändå var i kga gick vi till en djuraffär, något som uppskattades av den lille :) Funderar på ett litet husdjur, en fisk tex :)

På eftermiddagen fick jag liten spontan egen tid, då farmor kom och "lånade" Meja för en stund. Då passade jag på att ta mig ut i spåret. Det var underbart väder i går och det var skönt att få komma ut och svettas lite.

Kvällen tillbringades på Christina teatern. En mycket trevlig kväll med många skratt. Tack mormor och Kentan för att ni underhöll lilljejen ett par timmar. Hon sov för viss o när vi kom hem, men hade kommit i säng lite senare än vanlig. Jag hoppades på sovmorgon. Men icke, tidigare än vanligt 0530 klev vi upp i dag.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: