måndag 11 oktober 2010

Fin höstdag, pigg och glad

Sovmorgon i dag, dock vaknade jag kl 0800 ändå. Skillnaden, jag kände mig utvilad. La mig runt midnatt i går, så åtta timmar ostörd sömn har jag fått. Vaknade pigg och glad.

I kväll ska jag jobba efter en ledig vecka. Älskar mina lediga veckor, dels hinner man komma bort från jobbet en stund, hinner organisera sig hemma och ta en paus. Och när måndagen kommer längtar jag till jobbet. Speciellt i dag. Förändringar har sket på jobbet och jag är spänd och förväntansfull att få börja jobba på ett nytt arbetsätt. Dock är inte alla arbetskamrater lika förtjusta, Ja vi får se hur det blir.

Innan jobbet har jag dock lite jag ska fixa med innan. 
Syjobb som bör bli klart innan resan. 
Sedvanliga momsrapporten. 
Träna, tänkte mig ner till galaxen i dag också (var där i går), men vädret verkar underbart så det blir nog skogen.

Men först lite frukost framför någon form av morgontv. Blir antingen kanal fyra eller fem.

Ha en underbar dag. 

Inga kommentarer: