fredag 8 oktober 2010

Badrum

 Tänkte visa någon bild från badrummet, men ack vad svårt det var att fota i sådant litet utrymme. Har förmodligen inte rätt objektiv:)
Men fick med en del av badrummet. 

En dålig före bil, tagen med mobilen, men man skymtar en beige, aprikos grund med blåa stänk.


Så jag bestämde mig för att måla våtrumstapeten, självklart vit. Efter ett x antal lager med div olika produkter så blev det i alla fall vit :)
Tavlan som sitter ovanför toan är till för de som står och kissar, även om jag föredrar de som sitter ;)
Det är bilder på underbara byggnader i Rom.


Denna klassiska bild är inhandlad på torget utanför Domen i Florens. Den har varit med mig ända sedan dess och den kommer få vara med mig ett tag framöver. Brukar titta på den och drömma mig tillbaka till ett land jag älskar, Italien. Och vad passar bättre än att sitta på toan och drömma.
Enlig Meja är det hon och "Hivip" (Filip) som är på bilden.

Ha en trevlig Fredags kväll.

Inga kommentarer: