söndag 5 juni 2011

Fin dag.

Gårdagen var en rikttigt bra dag. Fint väder så på lunchrasten hittade jag mig en liten plats i solen och njöt i fulla drag.
Efter jobbetr blev det en cykeltur igen. Samma runda som sist, näsundet tor, 3,5 mil Slog förra tiden med två
minuter. (1,35 )Tiden tog jag in på ditvägen. Hemvägen var det sån himla motvind, hatar när det blåser. Tänkte ta mig en liten längre runda i dag, men kom på att jag har tvätttid... Kanske hinner med båda.
 På kvällningen blev det grill och tjejmys med några av tjejerna från avd 19. Självklart blev det en hel del jobbsnack, som alltid, men också en hel del trevligheter. Saknar brudarna. Inta alla som får jobba med sina nära vänner. Hadde det previlegiet i några år i alla fall och det är jag tacksam för.
Tack för all god mat och sällskap, nästa gång blir det "stenen" :)

Kram

Inga kommentarer: