onsdag 29 juni 2011

Köksgolv del 3

I gårkväll var det dax för första strykningen med färgen. Innan skulle det slipas och Meja ville gärna vara med. Dock ser det ut som jag har tvingat henne då hon inte ser så road ut på en bild.... Hon tyckte det lät högt så hörlurarna åkte på.
Då var första strykningen gjord (efter grundfärgen). Längtar bara efter att det blir klart så man kan börja möblera och inreda. Tror jag har mig en lösning på halgolvet ocxå :)

Hela kvälllen i går satt jag även med mitt bredband och försökte få ording på det. Har nämligen skaffat boxer telefoni och bredband via Comhem. Boxern var inga problem, den gick jag igång utan problem. Telefonen tog lite längre tid men fick tillslut ordning på det med. Men det trådlösa internett....... Tror jag skulle bli tokig. Fick inte ordning på det. Måste ringa kundtjänst i dag.

En toppenfin dag i dag. Ni som har semester får passa på att njuta, själv jobbar jag i dag. Men efter jobbet blir det ett dopp med lillhoppan.

Inga kommentarer: