onsdag 8 juni 2011

Skoskav.

Tog mig en promenad på lunchrasten. Inget jag tänkte på när jag begav mig till jobbet i förmiddags. Så iklädd sandaler, Svarta långbyxor och en tunn långärmad begav jag mig på promenad, 4.88 km på 55 min. Har laddat hem en ny app till Iphonen som jag måste slå ett slag för, Runkeeper. Där får man distans, kartbild, tid, km/t, stigning osv. Därför tycker jag det är kul att träna för att se om man kunnde gå lite fortare än sist osv. Så ni kommer få dras med blogginlägg på detta tema ett tag framöver tänker jag....

Men åter till dagens promenad. Kände redan efter typ 2 km att skorna inte var de bästa, men fortsatte ändå. Den sista km gjorde det riktigt ont, typ brännde under fötterna, och mycket riktigt, tre blåsor resulterade det i.... tur att det finns plåster.

Inga kommentarer: