måndag 29 augusti 2011

Bra start på dagen. - 0.8 kg igen. Känns som om denna gång kommer det hålla. Det går i lagom takt, jag är mentalt omställd på mina nya vanor, sötsuget så gott som borta och motionen har blivit en del i vardagen.

Blir en bra dag i dag. Ledig. Ska bara jobba några timmar som kontaktperson, vilket innebär kaffe, "skitsnack"eller kanske en tur på stan.

Och eftermiddagen kommer bli toppen. Då kommer älsklingen hit och sover över till i morgon. Då jag och vännerna ska upp till Stockholm och springa tjejmilen med en efterföljande hotellnatt så försvinner ett mamma dygn för mig. Så det känns så skönt att jag och hennes far kan ha en bra relation och byta och hjälpas åt. Och efter som en dag försvinner för mig så får jag ha henne en dag på pappa veckan!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Madame Morell sa...

Tack för goa ord hos mig! Lycka till med loppet i sthmn. Puss