fredag 5 augusti 2011

Tänker på dig!


Tjej mys i kväll, jag och meja gästades av Emelie, There'se och Syster som även ligger kvar  för natten. Vi lagade taco och kikade på Askungen . Eller tittade och tittade, det stod på medan vi pratade och lekte.

Efterrätten blev en riktig höjdare...... Eller inte, mina tankar var tydligen någon annan stans, som de för övrigt har varit nu i ca en veckas tid! Gillar det :) Ja för att återgå till efterrätten så skulle jag göra Gi choklad kakan som min syster så gärna ville smaka. Läste inte receptet så noga utan lyckades ha i tre gånger så mycket kaffe  som var tänkt. Kan säga att det hade en stark smak av kaffe. Jag tyckte det gick att käka lite i alla fall om man hade grädde till, men de övriga fyra som inte är kaffedrickare kämpade sig igenom några tuggor tills jag sa att man inte behöver äta upp om man inte vill. Ingen åt upp. Så kan det gå när man tänker fina tankar! :)

Sov gott.

Inga kommentarer: