söndag 2 december 2012

Börjar ta form

Efter dagarna i Linköping började arbetet med examensarbetet. Lämnade Linköping med lust att börja skriva, så i helgen har det skrivits och skrivits..... Det har filats på syften, bakgrund, metoder, brev till berörda kliniker, mallar för datainsamling, mallar för avkodning av matrial osv osv. Det har varit kul och flutit på bra. Ligger tom före i tids schemat som jag har satt upp för mig själv. Gäller att passa på att njuta för de säger att det väntar en jobbig period. Har skickat in allt till handledaren och i morgon inväntar jag svar så nästa ettap kan inledas, att skicka iväg brev och invänta tillstånd att få genomföra studien.

Våran lgh ligger ute till både försälning och till uthyrning. För om vi inte får den såld för det vi önskar så kan vi tänka oss att hyra ut den. Fått en hel del mail och vi hoppas att det är någon vettig mäniska i mail högen. Men fått några märkliga också, en från England som ska flytta till sverige och undrade om det var långt ifrån uppsala.... Vad svarar man på det lixom? .... En på visning i dag i alla fall och en till veckan. Bara att hålla tummarna. Se annonsen här!


På torsdag har vi hälsodag på kliniken. Ska bli skit skoj, jag ska stå för spinning och core, spinninglistan är mer än full, det ska vara 30 min per pass så får rensa lite låtar i spinningen och lägga på några i core:en. Kul, kul ,kul.


Inga kommentarer: