måndag 10 december 2012

Lätt

Dagens spinning pass kändes grymt lätt. Vet inte vad det beror på. Kanske för att jag inte tog en celsius innan, celsius får mig att svettas extra mycket, eller för att jag intog bcaa innan och under passet...... Inte för att jag tror på något av sakerna, men det är det enda jag har gjort annorlunda. Kan ju helt enkelt vara en bra dag också :)

I dag har min kära sambo börjat på ett nytt skift vilket innebär att han inte kan samåka vilket gör att han måste ha bilen och jag blir utan. Helt ok om det är sånna här dagar. Då är det inga problem att ta cykeln. Plogat, sandat och ett lugnt tempo så är det bara att trampa på.

Har löst sig med Lgh också, skönt! På onsdag skriver vi pappren. Så är ju iof inte riktigt 100 innan det är påskrivet. Men det ska inte vara några problem. 11 dagar kvar till flytt!

Inga kommentarer: