lördag 15 december 2012

Bildserie

Har gjort om lite på bloggen. Jag har lagt upp lite formbilder i kanten till höger. Tanken är att sucissivt fylla på när det händer några större förändringar. Ni som läser via mobilen kan tyvärr inte se den högra kanten utan man måste logga in sig via en dator.

Det är märkligt hur det kan vara. I helgen kände jag mig så där slapp och "pluffsig" men ändock hade jag ett hål mindre i bältet. Det första jag tänker är att bältet har nog töjt sig. Varför är man så självkritisk? Istälelt för att tänka, fan vad bra! Men de senaste dagarna har det kännts bra igen, har mentalt hittat tillbaka till formen. Vad tankesättet kan göra för hälsan.

I går fick vi även kontrakt skrivet på lgh. Iof inte till försäljning men ändock till uthyrning. Och det gör inte så mycket faktiskt. Bara att någon hyr den och drar runt kostnaderna så är det toppen. Sen så spånar man ju vidare i förlängningen att ju längre man hyr ut, betalar av lån oss så kan man kanse tillslut gå + tom :) Men det är en senare tanke, just nu kostar denoss inget i alla fall.

Flytten närmar sig. sex dagar kvar! Ska bli så sjukt gött, samtidigt som det känns att man inte riktigt är i fas. Borde ha packat mer gått igenom föråd osv.... Men denna vecka är Meja hos sin far, jag har tagit kompledigt så det ska nog hinnas med. Känner dock att skollan får kliva lite åt sidan.... Men där tror jag att jag är i fas, det känns så i alla fall.

Var på bio i går, Hobbit. Bra film, gillar sån typ av film. Dock var jag inte införståd med att det skulle bli en trilogi så när slutet kom kändes det lite snopet..... Ja ja bara att vänta på nästa.

Har inte kört styrka på två veckor!!! Så i går blev det att stressa igenom sig ett armpass på 30 min. Inte helt optimalt kanske men jag kände ett stort behov av att lyfta lite tungt :) 30 min är ju bättre än inget. Blev några snabba supersett. Får se om man hinner med något mer gediget pass i dag. Älsklingen ska nämligen på julbord och då blir det nog ett gymmpass innnan det blir hem för att packa lite flyttlådor.

Inga kommentarer: