fredag 20 december 2013

5 kg ifrån

Vaknade i morse och laddade för ett maxlyft i marklyft. Jobbade mig uppåt. Första försöket på 102,5 kg failade jag. Men jag gick något varv och samlade nya krafter och lite jävlar anamma och då gick det upp. Första försöket på 105 kg gick också upp. Tänkte höja till 107,5 men struntade i det och la på 110kg då det var mitt PB förra året. Men det fick inte. Var som om det var fastlimmat i marken. Men nu vet jag vart jag ligger. Ska bli kul att testa nästa gång efter lite mera träning. Mellan mina set var det en man som frågade om jag var tävlingsmässig så det måste ju ha sett relativt bra ut :)



I går var Sagas första rullning. Hon vände från mage till rygg flera gånger. Så nu dröjer det väl inte föraän det blir full rulle här hemma. Gud vad tiden går fort. Tiden får gärna stanna, bara för en liten stund. 


Inga kommentarer: