tisdag 7 januari 2014

Träningsupplägg och hysteriska barn

Sista dagen på julledigheten står för dörren. Ska bli skönt att det blir vardag igen, Meja var dock inte lika förtjust. Så i dag ska vi hitta på något kul. Tror det blir Karlstad, lek och bus, Ikea, bowling osv. Men först ska vi flickor bege oss en snabbis till gymmet. Ben eller rygg i dag, har inte bestämt mig ännu. 

I går var hag till kga och hämtade hem en träningscykel jag hittade på nätet. Ett litet fynd kan jag tycka. Helst vill jag ha en riktig spinning cykel, MEN de kostar en minde förmögenhet. Denna är relativt lika, lite olika styre och motstånds reglage men annars snarlik. Skulle villja sätta på SPD pedaler men de kostar mer än cykel gjorde.... Blir toppen att trampa på vissa dagar r tidens knapp och när man ska testa / gå igenom nya låtar till spinning passen. Filade i går även på ett nytt upplägg på mamma barn som i morgon ska testas, kul! Ska bara klura ut fyra låtar till. Nästa vecka startar vårschemat på anläggningen. Ska bli hur kul som helst då jag åter har spinning på schemat! Delar passet med en annan tjej så det blir inte varje vecka och just nu passar det upplägget toppen ut. 

Saga..... Saga är en ängel på dagen men när natten gör sig påmind blir hon helt hopplös..... Tror det kan vara tänderna som gör att hon sover oroligt. Vaknar av och ann, ska ha mat, nappen osv. Hon har även svårt att somna in. Kan ta lååång tid att natta henne. I går tror jag hon somnade vid midnatt efter en tids hysteriskt skrikande. Finns ju dock de som har det betydligt jobbigare. Men det gjorde att hon sov nästan 6 timmar! skönt 6 timmars obruten sömn och jag känner mig på topp! dock sover nu resten av familjen medans jag känner mig pugg och utvilad. Skan dock försöka somna om nu när Saga har käkat klart. 




Inga kommentarer: