onsdag 1 januari 2014

Det nya året

Det förra året avslutades med fina familjen och massa vänner och bekanta. Saga var mer eller mindre vaken hela kvällen. Somnade en stund här och där men vaknade fort av den höga ljudnivån bortimellan. När klockan slog 12 begav vi oss ut för att kolla raketer. Saga blev förvånad när hörselskydden åkte på, sen somnade hon inte långt efteråt i pappas famn.  meja firade hos sin pappa men ringde i dag och berättade att hon varit vaken såååå länge. 

 

Det nya året börjades med periodisk fasta, PF, fastar mellan 20.00- 12.00 och äter alltså 12.00-20.00. Dock började fastan i gårkväll lite senare än 20.00. Så att fasta till lunch i dag var inga problem. Efter att lunchen hade intagits drog jag till gymmet, ensam, skönt att kunna göra det ibland. Blev ben i dag. Har lite besvär med ömmade knän efter graviditeten så jag kommer inte så djupt i benböjen. Eller jag kommer ner men det ömmar så då vill jag inte göra det då jag inte vet orsaken till smärtan. Tycker inte övriga tekniken i böjen funkar heller utan upplever att jag "faller" framåt. Får jobba vidare med böjen. Dock gick benpressen bra. Där ömmar inte knäna och jag gjorde utan problem 10 st på 110kg. Nu ska jag snart äta dagens sista mål innan fastan startar. 

Inga kommentarer: