söndag 23 februari 2014

Sammanfattning och nya tag

Dax att sammanfatta den periodiska fastan och blicka framåt på nästa upplägg. Har räknat ut (med hjälp av kroppsanalysen) min energi förbrukning. Och kommer nu lägga mig på ett energiunderskott på minst 500 kcal. Har räknat ut hur mycket fett och protein jag ska käka.  För att möjliggöra detta så måste jag ha stenkol. Maten måste vägas och föras in i kostdagboken. Förberedde mig i går och har nu 8 matlådor redo i frysen. För att hinna komma upp i den mängden mat jag ska äta med protein och fet osv så lämnar jag konceptet PF för tillfället. Tanken är att jag ska vara superstrikt ned kost och träning till påsk för att se vad mitt sinne och kropp är kapabla till att göra. 

Även träningen kommer att struktureras upp enl ett tänkt upplägg. Denna period blir det superset i fokus. Ska bli kull att testa något nytt, även en del övningar är nya för mig. Så nu kör vi!

Vad har hänt med måtten och vikten under tiden jag körde PF? Jo vikten stannade på -7,3 kg, bröstmåttet - 7cm, midjan -12,5 cm, höft 9,5cm, lår -6,5 cm, vad -2,5cm. Så nu är det bara att hänga i och fortsätta slipa till siffrorna :). Har dock haft en riktigt frossar helg med vin, godis, taco, kebab osv. Så helgen har säker gott sitt. Men i morgon tar jag nya "start mått". 

Inga kommentarer: