tisdag 5 juni 2012

Snabbmat på ett annat vis.

I dag är det ytterligare en dag med kläder som man inte har haft på sig på evigheter, så härlig känsla. Det är verkligen belöning för mödan. I dag var det två månader sen sist som jag åt godis och kaffe bröd. Det enda jag fuskat med var lite chips på syrrans 25 års kalas. Och så har jag druckit alkohol 3 ggr. Rätt så nöjd över det.


När det har kommit till mat så har det funkat rätt så bra där med. Har dock inte varit lika strikt där, men hållit det på en hyfsad nivå tycker jag. Har hänt att man ätit vitt bröd, lite pommes osv. Men ätit med måtta! Något som inte förekom förr.

Finns ju alternativ för hämtmat. Denna tallrik kommer från hemköp 30:-. Var egentligen med potatissallad, men man får ju göra smarta val.

Fick lite nytändning på plugget också. Så nu jäklar ska jag göra sista rycket. Ibland kan man behöva någon som bankar lite vet i skallen på en :)


Inga kommentarer: