onsdag 13 juni 2012

Tagen

Är nog mer sliten än jag själv vill erkänna. Efter en dags jobb (igår) och en halvdags utbildning idag (Mary Kay) så är jag helt slut. Var tvungen att stanna bilen på väg hem från Filipstad i dag. Illamående, huvudvärk och trötthet. Som tur var så hade mamma och Kent en liten stund över så jag kunde lämna guldklimpen där en stund så jag kunde åka hem och vila / sova. Men jag är fortfarande seg som tusan. Det är ju en himla tur att Meja gillar att sitta att pyssla och rita så jag kan smala lite krafter. Dock får man dåligt samvete att man inte orkar springa runt och leka, och jag som hade lovat henne att cykla. Men finns inte en chans att den orken finns just nu. (Sen så får jag ju inte anstränga mig heller för den delen).

Nej nu vill jag bara bli frisk så jag kommer tillbaka till mitt vanliga ja.


Inga kommentarer: