tisdag 19 juni 2012

Riktigt bra träningsdag i dag. Gick upp tidigt för att hinna ta pw innan praktiken, närmare bestämt 0430. Tänkte jag skulle gå i ca 45 min, men efter ca 1 km kändes det så himla tradigt, att det gick långsamt, så då började jag jogga. Och det har väl aldrig känts så lätt mentalt. Det flöt på riktigt bra. Resultat 1 km pw och 4 km jogg.

Efter praktiken var det bara att ladda upp inför gymmet. Blev ett riktigt härligt pass. Ca 90 min axlar, rygg och mage. Jag har alltid trott att jag gillar att träna själv men det är nig för att jag aldrig har tränat med någon. Nu har jag kört några pass med kärleken och det är stor skillnad. Dels så blir man hela tiden påmind om tekniken och så får man ett helt annat fokus. Skitbra. Är så himla glad att jag träffade honom <3

Kram

Inga kommentarer: