torsdag 21 juni 2012

Nytt träningsupplägg.


Innan jag insjuknade så var jag i startgropen till ett nytt träningsupplägg. Men pga Ingektionen blev det ett avbrott på det och fick börja på allvar i måndags igen. Följer något liknande upplägg som kärleken gör men modifierar det lite så det passar mig. Det som är bra att ha liknande är ju då man tränar i hopp så man kör samma muskelgrupp. Det tänkta programmet är som följer:

Måndag: Bröst, armar, mage + PW
Tisdag: Axlar, rygg, mage + PW
Onsdag: Ben, mage + PW
Torsdag: Bröst, armar, mage + PW
Fredag: Axlar, rygg, mage + PW
Lördag: PW
Söndag: PW

Målet är att köra detta i fyra veckor. Sen kan det vara vissad dagar som det kan vara svårt att få till det, tex mamma veckorna. Men som sagt målet är att följa ovanstående.


Bra att stå på denna maskin ibland så man kan skaka igång musklerna.


För att hinna med dagens gymmpass så fick jag infinna mig på gymmet 0500 i morse. Inte helt optimalt, men det funkade. Fick dock fokusera betydligt mer för att hitta energin då uppladningen innan gymmet inte var så lång utan var bara att kliva upp ur sängen och iväg.

Inga kommentarer: