lördag 7 juli 2012

Nya planer

I helgen var vi uppe i Vansbro och simmade kortsimmet. Rätt så nöjd över allas våra insatser men mer om det i morgon när jag kan lägga upp lite bilder med. Fina bilder: våtdräkt och badmössa, not!

Men i alla fall, uppe i Vansbro fanns det möjlighet att göra en kroppsmätning. Där man fick reda på, vikt, fett %, vatten %, kilo muskler, fysisk gradering, vilo förbränning, metabolisk ålder, benmineraler och bukfett. Riktigt intressant att se. Vet att jag gjorde en på hk för flera år sen ska försöka se om det finns lagrat för det vore sjukt kul att se skillnaden. Hur som helst låg jag för högt i fett och lite över i muskelmassa. Ungefär vad jag trodde. Det roliga var att jag inte var så långt ifrån syrran som jag alltid har varit större än. Bästa resultat fick ju älsklingen, riktigt fina resultat! Men det har han kämpat för också. Så nu tänkte jag strukturera om träningen lite. Sattas på fettförbränning och vänta med att bygga tills målvikten är nådd. Taggad som fan!

Inga kommentarer: