torsdag 5 juli 2012

Inte hjärta att gå in på gymmet i dag


Hade inte hjärta att ta med Meja på gymmet i dag. Hon hade inte lust att träna och ville hellre bada, och det förstår jag ju när det var vackert väder och varmt. Så efter jobbet fick det bli en sväng till stranden för att bada. Eller jag badade inte mer än benen men Meja slängde sig i. I och med detta så gick jag miste om mitt bröst och arm pass. Surt. Men så är det ibland när man har lite annat att prioritera. Som tur är så hämtade jag som sagt hem orbitrecken i går, så det blev 60 min på den framför tv:en så nån form av aktivitet blev det i alla fall. Men skulle behövt mer i dag då nästan alla på jobbet drog till tai:en på lunchen i dag och självklart hängde jag på. Supergott men super mycket mat...... Ja ja. Och helgen kommer det inte bli mycket av träningen då jag kommer vara på resande fot. Ska upp till Vansbro och simma. Men mysigt kommer det bli. Kommer sova i tält som jag säkert inte har gjort på 12 år eller nått, tur att älsklingen är med så känner man sig lite tryggare.

Inga kommentarer: