måndag 16 juli 2012

Tangerat rekord

Dax för löpning i dag igen och som vanligt milen. Tangerade gårdagens PB tror jag tog in några sek då "minutvisaren" presis slog över på 68, men då löpbandet jag idag stod på inte visar sek så kan man säga att jag hamnade på samma resultat som i går. Alltså strax över 68 min. Ser fram emot nästa pass som jag trodde var i morgon, men till min besvikelse så är det vilo dag i morgon. men då har jag bara mer krafter och mer taggad inför onsdagen.

Har startat en ny blogg också. Den är lite mer privat och personlig. Den kommer jag använda mer som en dagbok för mig själv och där mina närmaste får möjlighet att läsa om de finner det intressant. Där kommer jag "våga" skriva mer specifikt vad jag tänker, exakt skriva min vikt och mina mått, och en och annan formbild kan det även bli. Detta kan innebära att det i perioder blir lite färre inlägg i denna "offentliga" blogg, eller inte. Beror helt på hur mycket jag har att skriva om.


Inga kommentarer: