tisdag 3 juli 2012

Vändpunkt?!

I söndags när jag var ute och sprang (joggade) på lunchen så känndes det riktigt bra. Det ösregnade och det var riktigt skönt. Nästan som om jag längtade till nästa tur, skräll för att vara mig. Så i kväll var planen att ta en joggingtur. Dock känns det sådär just nu då huvudvärken börjar göra sig påmind. Men en promenad får det i alla fall bli.

I morse var jag med kärleken på gymet. Axlar/rygg. Jag kände mig riktigt peppad till att börja med, men sen tog energin slut efter ca halva passet. Skit tråkigt. Blir samtidigt sur för det känns verkligen trögt. Dock så han jag med en bra ökning i marklyftet, 45,5x12x3. Tror jag skulle ha klarat lite till men måste få in rätt teknik först innan jag lyfter allt för tungt för att inte skada mig. Har lite problem med greppet också. Har tidigare skört med hanskar men la dom på hyllan (dels för att de gick sönder) för att de var lite stora så det var svårt att greppa när det blev lite tungt. Men funderar på att skaffa igen. Dels för att det gör svinont i händerna och man får valkar och dels för att jag glider när man blir svettig.


Vansbrotjejsim 2011

Vågen visade i dag -12 kg sen 31/1. Riktigt nice. Kom dock på att våtdräckten kanske inte passar i år. För för ett år sen vägde jag nog ännu mer än +12. Säkert minst +15, Men då satt den som ett korvskinn också så nu kanske den siter lite mer normalt.

Inga kommentarer: