fredag 11 januari 2013

Tips!

Har fått tips från en läsare här på bloggen, ang bla protein, gillas!



Hade ju tex totalt glömt bort mjöl som är proteinberikad.



Detta proteinpulver skal tydligen vara bra. Producerat i sverige och inga konstigheter tillsatt.


Dessa produkter som finns i matvarubutiken är också proteinberikat.

Har ni några erfarenheter av ovanstående produkter? Smak, pris, effekt osv :). Vidare fick jag till mig att aspartam inte alls var "förbjuden" tillsats för gravida och amande. Det går inte över i modersmjölken och till fostret. Läste på livsmedelsverkets sida också och det skall inte vara något hinter att inte aspartam vid graviditet, hej min Cola Zero!!! Ibland är det bra att ta reda på saker och ting innan man utalar sig ;) Trodde det var självklarthet att undvika.
Fick detta trevliga välkomnandet när jag komm till jobbet i dag. Mina fina kollegor ville fira den komande bäbisen, och det är självklart man käkar tårta när de bjuder för min skul, och sjukt god var den också!!!

Inga kommentarer: