onsdag 23 januari 2013

Det var på tiden!

Två veckor har gått sen jag hade förra spinning klassen. Just nu kan jag inte förstå varför det har dröjt, Gud vad gött det känns. Tröttheten och illamåendet var som bortblåst i några timmar. Hur skönt som helst!!! Men det är väl så att om jag inte måste i väg och träna, sitter hemma med massiv trötthet och illamående så är det svårt att ta sig iväg. Kände samma i dag, "fy måste jag, mår ju illa och är så trött"..... Men eftersom mitt pass var i dag så var jag "tvungen" att ta mig i väg. Och det ångrar jag INTE. Borde ha tre klasser per vecka för att komma iväg för vad gott det gjorde för både kropp och själ :) Ska försöka gå på någras andras spinning klasser, men risken är ju att det är fult.... Hur som helst, träning ger gott!!

Inga kommentarer: