söndag 6 januari 2013

Kryper ner under täcket och tar en tidig kväll. Skönt att göra det ibland. Byter ut kvällens tänkta thriller mot något trevligare, inte jämt det passar sig med otäckheter, i kväll får det bli trevligheter. Haft en bra dag, som tidigare nämnt så var syrran här på förmiddagen. Senare åkte hon och Meja till våran mamma och jag passade på att träna. Armar i dag, högreps och lite vila mellan seten = bränner gött! Måste tänka om lite i träningen och schemat. Blir säkert lite färre pass här på vårkanten än vad jag är van vid, och för att då "hinna" igenom hela kroppen på en vecka får jag nog splitta upp kroppen på ett annat sätt än tidigare. Får helt enkelt lägga in fler muskelgrupper per pass. Tex: överkropp, underkropp och core.... Ska spåna vidare.

Bjuder på några bilder från sovrummet. Kan dock inte riktigt bestämma mig om jag gillar tapeten eller ej...... Men den är helt ok och duger fin fint ett tag, första projektet får bli Mejas rum där vi inte alls gillar den befintliga tapeten. Mer om det när det närmar sig.

Inga kommentarer: