fredag 25 januari 2013

Tjockiskläder

Jag har efter min viktresa förra året och pga flytt rensat markant i min garderob, allt som hade blivit för stort eller inte användes rensades bort. Nu saknar jag en del av dom. Jag har inga "tjockiskläder" kvar. Detta innebär att jag inte längre har några byxer att sätta på mig..... De enda kläderna som funkar är mysis kläder och jobbtröjor, typ. Då jag är tidigt i graviditeten så är det inte den där magen som sticker ut, uttan jag har jäst på hela kroppen....... Det beror dels på den drastiskt sjunkadne tränings dosen och intisiteten på passen, och dels för att jag äter betydligt mer kolhydrater än innan då jag var nere på en betydligt lägre nivå. Åter till kläderna.... I dag ska jag ner på stan och se om jag kan införskaffa mig något nytt, då framför allt byxor, men kanske hittar något mer också, det är ju rea :) För i kväll ska jag och älsklingen ut och äta och då vill jag inte sitta i mysbyxer, vill ju ha på mig något så man kan känna sig lite fin.

Inga kommentarer: