måndag 21 januari 2013

Vardagslunk

Händer inte så mycket just för tillfället. Eller det händer väl egentligen massor men inget direkt att blogga om. Brukar ju vara träningen jag bloggar om och den står mer eller mindre still. Två till tre pass i veckan just nu. Inga PB att bräcka eller andra prestationer att slå. Just nu lunkar vardagen på, en vardag jag gillar. Stortrivs i nya boendet och har världens bästa runt omkring mig. Tröttheten är massiv! En aktivitet per dag, sen är jag slut. Lätt illamående större delen av dagen gör att man känner sig lite "låg". Längtar till onsdagarna då jag har min spinning, det ger energi. Hade även ett barnpass i lördags. (Är varje lördag kl 10 för er som har barn som vill vara med). Riktigt kul med barn, ärliga och fulla med energi.

Har börjat jobba heltid i dag också efter att i ca 1 1/2 år jobbat halvtid pga studier. Detta gör jag för att få bättre ersättning sen när jag blir mamma ledig, tur man kollar upp saker, tack mamma för påminnelsen. Studierna skall jag ändock fortsätta med, och jag tror inte det är några problem. Känns som om jag blir mer strukturerad och får saker gjorda när man har mer att göra. Ser fram emot sommaren när den tänkta examen är genomförd.

Fick en liten present av min kära väninna i dag. Glad jag blev, och självklart testades den efter middagen. Lavendel badskum/ salt. Lyx på hög nivå!



Inga kommentarer: