tisdag 23 november 2010

Äntligen

Äntligen fick jag igång det trådlösa nätverket o lgh. Dock är uppkoplingen mycket låg, men det är alltid något.

Vaknade vid lunch, slog på GPS:en och skulle ta mig till skattekontoret. GPS:en tog mig nästan ända fram. Gick runt och letade, men fan inget kontor. Åkte tillbaka till lgh lite besviken. Måste ju fixa skattekortet....
När jag kom åter till lgh hade min rumskamrat Louis vaknat. Berättade för honom att jag verkligen inte hittade trotts att jag vandrat runt i området. Han hade också ärende dit så vi åkte i hopp. Och jag hade verkligen varit presic utanför huset men inte gått in, drygt.... Men nu är det kirrat :)

På vägen hem i bilen pratade vi om hur våra familjer ser ut. Berättade att jag hade en dotter på tre år. Då blev han jätteförvånad, för han trodde att jag bara var 18 år, wiii. Barnsligt kul jag tyckte att det var. Eftersom jag börjar få lite ångest över min 30 år dag som snart kommer.

Nu ska jag vila lite innan jag ska ta en tur på byn.

// Kram

Inga kommentarer: