måndag 15 november 2010

Sötsugen

I morgon har jag gått på vikt väktarna i två veckor. Det har gått jätte bra och man inser vad mycket onyttigt det är i massa produkter som man tidigare tyckte var ok. Men de senaste dagarna har jag varit så fruktansvärt söt sugen. Så där sugen så man nästan blir galen. Har försökt med sött te, söta frukter. Men suget består. Vill äta kaffe bröd chips plock godis och choklad.... Men jag ska inte ge efter, denna gång vinner jag över alla söt saker och onyttigheter. Ska bli spännande på morgondagens invägning. Tror inte det har gått lika bra som förra veckan, men jag är övertygad om att jag får en guldstjärna. 

// Kram

2 kommentarer:

saralill sa...

Bra jobbat!

Sara P sa...

Kämpa på :)
Själv kör jag LCHF sen ett år tillbaka, har gått ner 12 kg men hoppas på några till :D
Kram