lördag 6 november 2010

Familjemys.

I dag har varit en mysig och trevlig dag, o i kväll fortsätter trevligheterna. Dagen började med morgon mys med Meja, älskar lediga dagar då man inte behöver upp och stressa, sitta i morgonrocken och se på barnprogram kl 0630 är till och med mysigt. Sen så hade vi i och för sig en konflikt vid frukostbordet, men konflikten var kort och efteråt så kramades och pussades vi. 

Förmiddags kaffet bjöd bästa Ellen på, och nybakade bullar. Där sprack min points budget.... tur att jag har en "bonus" att ta av. 

Nu i eftermiddag har jag och Meja bakat till kvällens kalas. Hela familjen ut till broder och hans familj i Lundsberg. Vi ska äta älgstek, tur att han är jägare :) det ska bli mysigt att träffa alla. Synd dock att syran ev inte hinner ut :( Men kanske.

Nu ligger världen bästa på golvet och ritar och lyssnar på sånger, och jag tar mig en kopp kaffe och bloggar:)

Snart ska vi till kyrkogården och tända ljus för alla nära och kära vi saknar.

// Kramar

Inga kommentarer: