söndag 14 november 2010

Vändpunkt

Den här veckan vänder det. Det känner jag på mig. Det är detta företag som ska struktureras upp och åter aktualiseras. Efter en jobbig vår med separation,  halvtids mamma, sjukskrivning, dator haveri. Sen en sommar med åter hämtning och vila, så är jag på G. 

Har efter månader av tankeverksamhet återigen satt mig med bokföringen och återigen fört in alla verifikationer från nr1. Har nu kommit en bit på vägen och det känns inte alls lika betungande som förut. Nu är det bara årsbokslutet som hänger över mig. Jag har även sagt upp min lokal, pga att jag aldrig sitter där. Den var inte så trivsam. Så innan årsskiftet ska lokalen tömmas och få någon form av struktur här hemma. Jag har en plan, och jag tror det blir bra.

Återigen väntas en vecka med familjemys. Min familj består av mig och min dotter. Älskar vår lilla familj. Som Mia Skäringer en gång sa att "familjer kan se ut hur som helt". Min familj består av mamma och dotter, och jag är nöjd över detta. 

Ha en trevlig söndag

// Kram

Inga kommentarer: