söndag 7 november 2010

Snart en vecka med vv

Snart är första veckan till ända med vv. Det har känts bra tycker jag. Dock inte i går på kvällens familjefest, trots att jag höll mig inom de tillåtna pp. Men i dag har jag träna. Körde ett stenhårt spinningpass, och jag fuskade inte en enda gång. Annras gör jag gärna det, drar ner lite på motståndet och såvidare.... Men jag har kommit till insikt att jag bara lurar mig själv, och det får det vara slut med! Nu är jag bestämd, så det så. Efter spinningen drog jag hem och hämtade min packade rygga och tog mig en pw till jobbet, 50 min. Mycket kallt till en början men mycket skönt.
Vad gällande godiset har det också gått bra. Har inte ätit något sådant sedan i tisdags, trots barnvecka och sedvanliga lördagsgodiset, men mammi stod i mot frestelsen. Höll dock en i handen men stoppade tillbaka den. Men hela sanningen är det kanske inte...har ätit lite vv godis. Men det tycker jag inte är samma sak :)
Jag är sjukt laddad och längtar tom tills snön kommer då jag kan få börja åka skidor, trodde jag dock aldrig skulle hända.

Min Pappa var på besök i förmidags, tyvärr kunde inte L följa med men har all förståelse. Är imponerad över henes (och pappas) slit detta år. Pappa gillade lgh, tyckte den kändes som hemma, precis den känslan jag fick första gången jag klev in genom dörren. Och det är den känslan jag vill att mina "gäster" ska få, att det är hemtrevligt.

// Kramar

Inga kommentarer: