torsdag 25 november 2010

Hemma

Hem ljuva hem. Åkte hem tidigt i morse. Resan hem kändes lång. Men med en paus i Säffle "hemma hos Edith" orkade jag ända hem. Inhandlade två nya "adventsljusstakar" i Säffle, dock på en annan butik. Blev riktigt nöjd över mina val. Tänkte visa bilder i morgon.
 Väl hemkommen lunchade jag med syster yster, och handlade glögg ingredienser, medan hon fick ett positivt jobb besked. Grattis!! Sen hem och upp på vinden, grävde fram mina advents/jul saker. Drog sedan i väg och agerade kontaktperson ett par timmar. Mer handling och kaffe. Kom sedan kl 18.00 för att börja pynta. Nu väntar sängen. Sova ett par timmar innan jobbet i morgon. Längtar har inte varit där på typ två veckor.

// Kram

2 kommentarer:

Madame Morell sa...

Det var så härligt o se dig idag igen. DU STRÅLAR. Därmed kan du vara din egen adventsstjärna. Ge mig lite av all energi du har,,,,,
Kram Jessa

Unknown sa...

Tack Jessika. Fina ord som värmer mitt hjärta. Men tycker du har massa energi ändå :)

Kram Kram