torsdag 17 november 2011

Har funderat på det här med kärlek...

...och jag kommer inte fram till något konkret direkt. I bland funderar jag på hur svårt det är med att hitta den rätta. När man tittar på sin omgivning verkar det ju vara så himla enkelt att bli stormförälskad till höger och vänster. Varför funkar det för "alla andra" men inte för mig? Kanske för att det är något fel på mig? Kanske för att jag är för kräsen? Kanske för att jag aldrig är ute och träffar några? skulle väl vara på Maxi i så fall. Eller så är det helt enkelt för att jag har det rätt så bra som det är. Har värden bästa lilla tjej som jag får massa kärlek utav, trivs i mitt hem, trivs med mitt jobb, plugget flyter på bra och träningen är igång. Ja prioriteten på en Man i mitt liv ligger ju inte som prio ett direkt. Men viss vore det trevligt när det väl händer. Kan längta till när det blir så. Men den som väntar på något gott väntar inte för länge heter det ju! :)

Inga kommentarer: