lördag 19 november 2011

Nybakat

Vet inte vad jag är inne i för "bakperiod" jag har hamnat i, men mycket har det blivit på senaste tiden. Och eftersom jag inte äter så mycket ny förtiden, så börjar frysen bli full. Tur att man har arbetskamrater som äter:) Men i dag blev det GI kladdkaka som jag sedan länge har lovat att bjuda på ute på jobbet. Så i morgon blir det. Och den äter jag ju! Sen blev jag så sugen på att baka hallongrottor efter att ha set på "så mycket bättre". Men då jag inte hade någon hallonsylt fick det bli en annan variant. Kallar dom julgrottor. Lingonsylt och kardimumma. Ska bli spännande i morgon på jobbet, vad de säger. Har inte smakat själv än. Borde kanske göra det innan man bjuder? Men hur fel kan det bli?

Nu borde man kanske sova? Så man vaknar i tid i morgon. Tänkte hinna med en rejäl promenad/ joggingtur innan jobbet i morgon. Men tiden är knapp när man börjar 1045. Kanske får ställa klockan?

Sov gott alla mina fina!

Inga kommentarer: