måndag 7 november 2011

Ny vecka nya utmaningar.

När inte Meja är hos mig får man ju sysselsätta sig med annat. Blir ju tokig annars. Och Speciellt när man jobbar 50%. Men veckan som har varit har flutit på bra. Har blivit 6 st träningspass, alltifrån Hårda cardio / styrke pass till lättare. Känns riktigt gött. Och maten funkar riktigt bra nu. Inte ätit sötsaker och så på snart 14 dagar. Eller jag fuskade när jag och Meja var och fikade på stan förra veckan. Men fuskade relativt bra om jag får säga det själv. Jag tog en smörgås. Inge socker, men vitt bröd. Men den gångna veckan har gett resultat - 2kg. Denna vecka inleds med ett Zumba pass. Ska bli så himla kul! Och det bästa av allt jag får betalt för det. Sen en lunch på stan, och givet får det bli en sallad om det inte finns annat GI liknande på Menyn!

Inga kommentarer: