onsdag 16 november 2011

Kunde inte vänta.

Så det fick bli lite adventspynt..... Struntar i om folk tycker jag är tidig. Varför dra ut på det och få det stressigt mot slutet? Nej Julen är inte till för att stressa. Julen är till för att mysa och njuta. I kväll njuter jag av mitt hemtrevliga hem som har en doft av citrus. I morgon hoppas jag det doftar saffran. Sjukt sugen på saffransbullar /lussekatter. På dagens möte bjöds det på saffrans längd. Sjukt sugen att hugga in men jag avstod och tog en banan. Även i fall det typ är 18 g kolhydrater i bananen så kändes det ändock bättre. Men när mina Lussekatter är klara kommer jag att ta mig en ljummen. Kanske därför jag är så sugen på att baka, bara för att få smaka :) Mums!

Men nu är det nog dax att ta tag i examinationsuppgiften. Referenserna skall gås igenom, något som jag ändock känner mig relativt road av. Men först en kopp te.

Life is GOOOD!!

Inga kommentarer: